فرمان مهاجرتی ترامپ علیه یک دین خاص می باشد

© REUTERS / Eduardo MunozU.S. President Donald Trump arrives to addresses the 72nd United Nations General Assembly at U.N. headquarters in New York, U.S
U.S. President Donald Trump arrives to addresses the 72nd United Nations General Assembly at U.N. headquarters in New York, U.S - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک قاضی دیگر آمریکایی دستور لغو تازه ترین فرمان دونالد ترامپ در خصوص ممنوعیت سفر را صادر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، تئودورا چوانگ قاضی فدرال ایالت مریلند با صدور حکمی، تازه ترین فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهور در ممنوعیت سفر اتباع برخی کشورها به آمریکا را لغو کرد.
این قاضی آمریکایی تاکید کرده است که این فرمان مهاجرتی، مسلما مسلمانان را هدف قرار داده و نقض قانون اساسی آمریکا به شمار می رود.
وی در ادامه تصریح کرد: این ممنوعیت سفر به ضرر مسافران شش کشور مسلمان و همین طور کوریای شمالی است و بسیاری از اتباع ونزوئلا را نیز از سفر به آمریکا منع می کند. این فرمان تغییر اساسی و چندانی نسبت به دو فرمان قبلی ترامپ نداشته و نقض قانون اساسی آمریکا است.
دو فرمان قبلی ترامپ نیز از سوی دادگاه های آمریکا رد شده است. مقام های قضایی آمریکا اعلام کرده اند که فرمان های مهاجرتی ترامپ تبعیض آمیز بوده و علیه یک دین خاص می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала