بانک اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم تاسیس شد

© A.Savinبانک اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم تاسیس شد
بانک اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم تاسیس شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ابتکار سرویس فدرال امنیت فدراسیون روسیه بانک اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم در روسیه تاسیس شد.

سی آی ای – سازمان جنایتکار است - اسپوتنیک افغانستان
سی آی ای – سازمان جنایتکار است
به گزارش اسپوتنیک، به ابتکار سرویس فدرال امنیت فدراسیون روسیه بانک اطلاعاتی برای مقابله با تروریسم در روسیه تاسیس شده که تا اکنون در این پایگاه اطلاعاتی 26 کشور پیوسته اند.

در نشست بین المللی سران کشورها برای خدمات ویژه در کراسنودار این موضوع مطرح شد، که چگونه می توانیم به دور از اختلافات سیاسی در برابر تهدیدات تروریست ها مبارزه مشترک داشته باشیم؟

شرکت کنندگان این نشست در مورد پیچیدگی تبادل و ساماندهی اطلاعات و مبارزه با تروریسم و از جمله مقابله با تروریسم تیلیفونی مخصوصا (زمانی که چندین بار تیلیفون های مشکوک به خاطر ماین گذاری به دولت روسیه زده شد) مورد بحث قرار گرفت.

هر کدام از این تماس ها جدی گرفته شد و پولیس خدمات اضطراری هربار نزدیک به 800 هزار نفر را از مناطق مشکوک تخلیه کردند.

الکساندر بورتنیکوف گفت: به صراحت می گویم، که هر تماس دروغین بیش از 300 میلیون ربل برای ما هزینه داشت. و این تماس ها از قلمرو دولت دیگر انجام می شد و از انجایی که آنها از آی پی تیلیفون استفاده می کردند، برای ما تعیین محل استقرار آنها دشوار بود.

رئیس سرویس های ویژه روسیه در کراسنودار، جایی که نمایندگان 76 کشور از جمله ایالات متحده امریکا اشتراک دارد، گفت: IP  به این معنی است که شماره گیری از طریق انترنت صورت می گیرد و این تماس می تواند از چند سرور بگذرد و شاید تماس گیرنده در گوشه ای دیگر از زمین قرار داشته باشد. برای پیگیری این قسم تماس ها باید خدمات ویژه ای را کشورها ایجاد و باهم کار کنند، و این کار در جهان معمول است. ما در مورد این که این کار چقدر مهم است زیاد صحبت نمی کنیم، چون اختلافات سیاسی وجود دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала