سلنا گومز با 129 میلیون هوادار مدتها در انتظار کلیه/ دوست اش کلیه اش را اهدا کرد

© AP Photo / Rich Fury/Invisionسلنا گومز با 129 میلیون هوادار مدتها در انتظار کلیه/ دوست اش کلیه اش را اهدا کرد
سلنا گومز با 129 میلیون هوادار مدتها در انتظار کلیه/ دوست اش کلیه اش را اهدا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سلنا گومز،خواننده و بازیگر آمریکایی عمل جراحی پیوند کلیه اش را با موفقیت انجام داد. او در یک پست اینستاگرامی گفت دلیلی که این تابستان زیاد در انظار عمومی ظاهر نشد، طی کردن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدای امریکا، خانم گومز مدتی است با بیماری «لوپوس» دست و پنجه نرم می کند. این بیماری زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن بیمار به بافت ها و اندام های بدن خود فرد حمله می کند و به قسمتهای مختلف بدن آسیب می زند.
خانم گومز که ۲۵ سال دارد نوشت، هیچ واژه ای برای توصیف احساسم ندارم و نمی دانم چطور از «رئیسا» که ارزشمندترین هدیه زندگی را با فداکاری به من داد تشکر کنم.
«فرانسیا رئیسا» بازیگر ۲۹ ساله برای بازی اش در سریال تلویزیونی «زندگی مخفیانه یک نوجوان آمریکایی» که از شبکه «ای بی سی » پخش می شد، شناخته می شود.
«سلنا گومز» در سال ۲۰۱۵ متوجه شد به بیماری «لوپوس» مبتلا است. او به خاطر اضطراب و افسردگی ناشی از بیماری مدت یکسال از صحنه دوری کرد. «لوپوس» در دختران جوان رایج تر است اما پیوند عضو نیز در جوانان آسان تر از افراد سالخورده انجام می شود. «لوپوس» ممکن است پس از عمل جراحی نیز بازگردد اما داروهایی که برای پذیرش عضو جدید پیوندی تجویز می شود اغلب به درمان کمک می کنند.
«سلنا گومز» از کودکی با ایفای نقش در «بارنی و دوستان» و سپس در « جادوگران محله ویورلی» شبکه دیسنی به شهرت رسید.
او در اینستاگرام ۱۲۶ میلیون هوادار دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала