سناریوی خطرناک جنگ میان دو کوریا

© AP Photo / Ahn Young-joonМужчина держит национальные флаги Южной Кореи в поддержку президента Пак Кын Хе
Мужчина держит национальные флаги Южной Кореи в поддержку президента Пак Кын Хе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک کارشناس معروف نظامی روس سناریوهای خطرناکی را که در صورت بروز جنگ میان کوریای شمالی و همسایه جنوبی آن رخ خواهد داد، تشریح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، «ایگور کورچنکو» کارشناس نظامی معروف روس و سردبیر مجله دفاع ملی روسیه اعلام کرد که در صورت بروز جنگ میان دو کوریای ، سئول پایتخت کوریای جنوبی به طور کامل ویران خواهد شد و فاجعه انسانی رخ می دهد و خطر وقوع جنگ هسته ای محدود وجود دارد.
وی افزود: جنگ میان کوریای شمالی و همسایه جنوبی آن به تبعات انسانی وحشتناک می انجامد و سئول شهری که در نزدیکی مرز میان دو کشور وجود دارد ویران می شود و دهها هزار غیرنظامی از دو طرف کشته و اوضاع منطقه به شدت بحرانی می شود.
کورچنکو تاکید کرد: کوریای شمالی در صورتی که در معرض تجاوز قرار گیرد، پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار خواهد داد و این سبب می شود که آمریکا از سلاح هسته ای به عنوان اقدامی انتقام جویانه استفاده کند.
این کارشناس نظامی معروف روس اعلام کرد: جنگ هسته ای وحشتناک با همه تبعات وخیم رخ می دهد. نیروهای مسلح دو کشور توان ورود به درگیری گسترده را دارند و این به ویرانی بسیار زیاد منجر می شود و بنابر این همه اینها سبب می شود که طرفین به سلاح و اقدام نظامی روی نیاورند و همه تلاش را برای آرامش اوضاع و کاهش تنش در شبه جزیره کوریای به کار گیرند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала