چرا کیم جونگ اون افسران سابق "ک.گ.ب" را استخدام نمود؟

© REUTERS / KCNAЛидер КНДР Ким Чен Ын на фабрике по производству крахмала из кукурузы в Пхеньяне
Лидер КНДР Ким Чен Ын на фабрике по производству крахмала из кукурузы в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم جونگ اون که دایما از جانش در ترس است، تعدادی از ماموران سابق سرویس اطلاعاتی شوروی (ک.گ.ب) را برای حفاظت از جانش در برابر سوء قصد احتمالی دشمنان استخدام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزنس اینسایدر، رهبر کوریای شمالی 10 نفر از ماموران سابق ضدتروریست کا.جی.ب(KGB)، برای آموزش نحوه تشخیص و عکس‌العمل در مقابل حملات تروریستی و سوء قصد به بادی‌گاردهایش را استخدام کرده است.
ماموران کا.جی.ب، سرویس اطلاعاتی و سازمان جاسوسی شوروی سابق، سالها تجربه ارزشمند و تمرینات طاقت فرسا برای دفاع از اهداف با ارزش این کشور در برابر اقدامات تروریستی و براندازی را گذرانده‌اند.
یک منبع موثق در گفتگو با خبرگزاری آساهی شینبام ژاپن گفته است که کیم جونگ اون از سیستم‌ سلاح‌های تهاجمی آمریکا مانند هواپیما های بی پیلوت عقاب خاکستری (Gray Eagle) آمریکایی که قرار است از سال 2018 از سوی ارتش کوریای جنوبی علیه کشورش به‌کار گرفته شوند، شدیدا در هراس است.
خبرگزاری‌های کوریای جنوبی گزارش داده‌اند که در صورت تصمیم کوریای شمالی برای تهاجم به کشورهای دیگر، کوریای جنوبی و آمریکا قصد دارند با همکاری یکدیگر برای تشکیل یک نیروی متخصص سوء قصد مهلک برای قتل رهبر کوریای شمالی وارد عمل شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала