موضع گیری ترامپ علیه برتری نژادی

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisPresident Donald Trump walks away after speaking about the ongoing situation in Charlottesville, Va., Saturday, Aug. 12, 2017 at Trump National Golf Club in Bedminster, N.J.
President Donald Trump walks away after speaking about the ongoing situation in Charlottesville, Va., Saturday, Aug. 12, 2017 at Trump National Golf Club in Bedminster, N.J. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ پس از شدت گرفتن انتقادات به آدرس خود، بالاخره روز دوشنبه نام گروه‌های طرفدار نژاپرستی را بر سر زبان آورد و اقدامات آنها را محکوم کرد.

گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رئیس ‌جمهور آمریکا پس از تظاهرات خشونت ‌بار راستگرایان افراطی در شهر شارلوتسویل به جای انتقاد از نژادپرستان و طرفداران برتری سفیدپوستان، خشونت طرف‌ های مختلف را محکوم کرد، که این اقدام وی، انتقادهای شدید را در پی داشت.
ترامپ روز دوشنبه گفت که با ریس "اف ‌بی ‌آی" در خصوص حمله به معترضین در "شارلوتسویل" صحبت کرده و پرونده‌ ای برای بررسی قضایی این موضوع باز شده است.
وی، اسم عاملان این حملات را بر زبان آورد و گفت که ما باید در سرزنش نفرت، تعصب و خشونت با هم متحد شویم. نژادپرستی شوم است و کسانی که به خشونت متوسل می‌ شوند مجرم و تبهکار هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала