ترامپ اسرار نظامی آمریکا را در تویئتر فاش ساخت +تویئت

© REUTERS / Rhona Wise ترامپ اسرار نظامی آمریکا را فاش ساخت
ترامپ اسرار نظامی آمریکا را فاش ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ مطلب منتشر شده از سوی فاکس نیوز را بازنشر کرد. در این توییت بخش‌هایی از اطلاعات نظامی طبقه‌بندی شده آمریکا وجود داشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از C.N.N دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بخشی از گزارش شبکه خبری فاکس نیوز را در توییتر بازنشر کرد که در آن ادعا می‌شود ماهواره‌های آمریکایی، راکت‌های ضد کشتی کوریای شمالی را بر روی قایق‌های ویژه حمل راکت ردیابی کرده‌اند. به این ترتیب نحوه رصد کردن تحرکات کوریای شمالی از سوی آمریکا فاش شد. این موضوع سوالاتی را درمورد اظهارات اخیر «نیکی هیلی»، نماینده آمریکا در سازمان ملل، بوجود آورده است که گفته بود بخشی از اطلاعات محرمانه و طبقه‌بندی شده نظامی آمریکا فاش شده است.
نیکی هیلی گفته بود: من نمی‌توانم راجع به هیچ موضوعی که طبقه‌بندی شده است صحبتی کنم و اگر این مطالب در یک روزنامه داخلی منتشر شده باشد، واقعا مایه تاسف است. انتشار چنین مطالبی در رسانه‌ها واقعا برای کشور خطرناک است.
فقط چند ساعت از سخنان نیکی هیلی گذشته بود که ترامپ مطلب منتشر شده از سوی فاکس نیوز را بازنشر کرد. در این توییت بخش‌هایی از اطلاعات نظامی طبقه‌بندی شده آمریکا وجود داشت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала