محاکمه " نفر اول داعش" در آلمان

© Flickr / Penn Stateمحاکمه " نفر اول داعش" در آلمان
محاکمه  نفر اول داعش در آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه عالی شهر سیلله در ایالت زاکسن اعلام کرد روز 19 سپتامبر آینده، اولین جلسه محاکمه یک شهروند عراقی به نام "ابو ولاء" است که سارنوالی آلمان، وی را "نفر اول داعش" در آن کشور می داند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از العالم، روزنامه "الشرق الاوسط" در این باره نوشت: "احمد عبدالعزیز" ملقب به "ابو ولاء" (33 ساله) در دو سال اخیر به علت فعالیت به عنوان یک مبلغ افراطی به القاب متعددی مشهور شده است. طرفدارانش وی را "شیخ" می نامند. اما وزیر کشور ایالت راین، وی را "توطئه گر خطرناک" می نامد.
روزنامه های آلمانی، نام "مبلغ تروریزم" را بر وی گذاشته اند. این در حالی است که در دادخواست اقامه شده علیه وی توسط لوی سارنوالی ، از وی با نام "نفر اول داعش" یاد شده است.
این روزنامه افزود: اداره دفاع از قانون اساسی آلمان (اداره کل امنیت عمومی) از این مبلغ با نام فرد بدون چهره یاد کرده است. زیرا وی چهره اش را هرگز نشان نمی دهد و همه ویدئوهایی که از خطبه ها و سخنرانی هایش بر روی پایگاه یوتیوب قرار گرفته است از پشت سر فیلمبرداری شده اند.
لوی سارنوالی آلمان، وی را به مدیریت یک شبکه تروریستی با هدف جذب جوانان آلمانی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق و زمینه سازی برای اقدامات خشونت بار با هدف به خطر انداختن امنیت آلمان متهم کرده اند. وی همچنین به سفر محرمانه به عراق و جنگیدن به عنوان عنصر داعش، متهم شده است.
به گفته لوی سارنوال آلمان، قرار است محکمه، احمد عبدالعزیز عبدالله (ابو ولاء) ساکن شهر تونیزفورست و 4 همدست وی به نام های "حسن سین" دارای اصالت ترکیه ای و مقیم دورتموند، "بوبان سین" آلمانی صربی الأصل، محمود واو آلمانی، احمد ف ی، کامرونی مقیم هلدزهایم را محاکمه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала