بی اثری 500 میلیون دالر پنتاگون برای نظامیان افغانستان

© REUTERS / Ahmad Masoodبی اثری 500 میلیون دالر پنتاگون برای نظامیان افغانستان
بی اثری 500 میلیون دالر پنتاگون برای نظامیان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنتاگون نزدیک به 500 میلیون دالر در تمرینات بی اثر نظامیان افغانستان مصرف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سیگار نوشت: نظر به بررسی کمیسیون که توسط این اداره صورت گرفته پنتاگون 457 میلیون دالر را بین سالهای 2010 و 2013 با دو شرکت افغانستانی Legacy Afghanistan R&D و Afghanistan Source Operations Management (ASOM). برای آموزش نظامیان افغانستان قرار داد کرده بود.

The US military compensated Afghan families for civilian deaths and injuries as part of its counterinsurgency strategy, which rests upon winning support of the local population, according to a report published by the online publication The Intercept - اسپوتنیک افغانستان
مصرف بزرگ پنتاگون برای لباس جنگلی در افغانستان کوهستانی

در تمرینات نظامی تنها نزدیک به 70 تن از کارکنان نیروهای امنیت ملی و دفاعی افغانستان حضور پیدا کرده اند. و از این تمرینات نتایج قابل توجهی بدست نیامده است. ضمن اینکه شرکت های قرار دادی نظر به قرار داد هیچ کاری را به خوبی انجام نداده اند.

پیش از این هم اداره بازرسی ایالات متحده امریکا برای بازسازی افغانستان (سیگار) گزارش را به نشر رسانده بود، که در آن چنین آمده بود: پنتاگون طی یک دهه گذشته، حدود 94 میلیون دالر را برای خرید یونیفورم نظامیان افغانستان در این کشور به هدر داده است.

در ادامه این گزارش آمده بود، وزارت دفاع افغانستان برای یونیفورم نظامیان افغانستان، نمونه‌ی رنگی را انتخاب کرده که متعلق به یونیفورم نظامیان امریکایی است. این رنگ در حالی از سوی وزارت دفاع افغانستان انتخاب شده که که حدود 2.1 درصد کل جغرافیای افغانستان را جنگلات احتوا می‌کند؛ حال آن‌که محیط جغرافیایی امریکا، بیشتر پوشیده از جنگلات است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала