محکمه ایالات متحده کارمند پیشین سفارت این کشور در یمن را متهم به برده داری کرد

© Fotolia / WavebreakMediaMicroمحکمه ایالات متحده کارمند پیشین سفارت این کشور در یمن را متهم به برده داری کرد
محکمه ایالات متحده کارمند پیشین سفارت این کشور در یمن را متهم به برده داری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه ایالات متحده کارمند پیشین سفارت این کشور در یمن را متهم نمود که وی و شوهرش خدمتکار خانه شان را اجبار به برده گی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، محکمه ایالات متحده کارمند پیشین سفارت این کشور در یمن را متهم نمود که وی و شوهرش خدمتکار خانه شان را اجبار به برده گی کرده اند.
طبق معلومات این روزنامه، محکمه فدرال شهر الکساندریای ایالات ویرجینیا به این نتیجه رسید که کارمند سفارت لیندا هاوارد و راسل شوهرش در سال 2007 زن خدمتکار اتیوپیایی را به بردگی و تجاوز مجبور نموده اند. طبق حکم محکمه هاوارد باید 3 میلیون دالر به این زن خسارت بپردازد. به گفته خانم خدمتکار در زمان کار در خانه هاوارد به وی اجازه خارج شدن از خانه را نمی دادند، مجبور به 85 تا 90 ساعت در هفته کار را می کردند و پاسپورت وی را نمی دادند. هاوارد که در سال 2013 متقاعد شده، اتهامات را رد کرده و گفته است که این خدمتکار حق شکایت را به خاطر خسارت در مورد قاچاق انسان را ندارد، طوری که تا سال 2008 این قانون عملی نبود. به گزارش این رسانه محکمه 5 سال قبل این زوج را متهم به قاچاق انسان در رابطه به خدمتکاران اتیوپیایی دیگر در سال 2008 نموده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала