کسپرسکی رایگان برای همه!

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر کسپرسکی رایگان برای همه!
کسپرسکی رایگان برای همه! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لابراتوار کسپرسکی یکی از سریع ترین تولید کنندگان نرم آفزارهای امنیتی در سراسر جهان می باشد که اکنون تصمیم به نشر رایگان آن را اتخاذ کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لابراتوار کسپرسکی یکی از سریع ترین تولید کنندگان نرم آفزارهای امنیتی در سراسر جهان می باشد که اکنون تصمیم به نشر رایگان آن را اتخاذ کرده است.
یفگنی کسپرسکی رئیس این شرکت گفت: اکنون این انتی ویروس به طور رایگان در سراسر جهان قابل دسترس است.
در بیانیه این شرکت آمده است، این یک خبر بسیار خوب است که ما دسترسی به انتی ویروس کسپرسکی را به طور رایگان اعلام کردیم، این انتی ویروس به همه از طرف شرکت کسپرسکی یک تحفه می باشد. به گفته وی، کاربران می توانند در طول شش ماه از این انتی ویروس به طور رایگان استفاده نمایند.
آقای یفگنی کسپرسکی افزود: سال گذشته این محصول مورد استقبال کاربران در کشورهای روسیه، اوکراین، بلاورس، چین و همچنین کشورهای دنمارک، ناروی، سویدن و فنلند قرار گرفت.
به گفته وی، نشر رایگان این انتی ویروس به طور مرحله ایی برنامه ریزی شده است که اولین مرحله نشر رایگان آن در کشورهای امریکا، کانادا، کشورهای آسیایی و اقیانوس آرام در ماه جون آغاز می گردد. طوریکه انتظار می رود، تمام کشورهای جهان تا پایان سال روان به این انتی ویروس رایگان دسترسی پیدا خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала