ترامپ: رسانه ها با پسرم غیر عادلانه رفتار می کنند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ: رسانه ها با پسرم غیر عادلانه رفتار می کنند
ترامپ: رسانه ها با پسرم غیر عادلانه رفتار می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا رسانه ها را به نشر خبر جعلی و با رفتار غیر عادلانه در برابر پسرش متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در صفحه تویترش نوشت:- "هیلاری کلینتون می‌تواند غیرقانونی به سوالات مناظره دست پیدا کرده و 33000 ایمیل را پاک کند، اما رسانه‌های جعل‌کننده اخبار، پسر من دونالد را سرزنش می‌کنند؟".

رئیس‌جمهور امریکا روز یکشنبه برای کاستن از اعتبار رسانه‌هایی که در حال افشای جزئیات دیدار پسرش، «دونالد ترامپ جونیور» با یک وکیل روس هستند مواضع خصمانه آنها در زمان مناظرات انتخاباتی و افشا کردن سوالات مناظره به «هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات سال 2016 را یادآوری کرد. 

هیلاری کلینتون، در دوران رقابت‌های انتخاباتی با رسوایی‌هایی مواجه شد که ماجرای مشهور ایمیل‌های وی یکی از آنها بود و رسوایی‌های مزبور در باخت او تاثیر جدی داشتند. اما یکی دیگر از موضوعاتی که باعث  ایجاد زلزله در ستاد انتخاباتی وی در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 شد، افشای این رسوایی بود که او سوالات مربوط به مناظره‌ را پیش از این از شبکه خبری «سی‌ان‌ان» دریافت کرده است. 

دونالد ترامپ در تویت دیگرش از پشتیبانانش سپاسگزاری و رسانه ها را به تحریف دموکراسی متهم کرد:- "با این همه منابع بدون نام و ساختگی و گزارش‌هایی که بسیار جهت‌دار و حتی فریبکار هستند، رسانه‌های جعل‌کننده خبر در حال تحریف دموکراسی در کشورمان هستند".

قابل یادآوری است، ترامپ همیشه از رسانه ها به خاطر اخبار جعلی انتقاد و آنها را به دروغگویی متهم می کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала