سناتورهای امریکا خواستار افزایش نیروی نظامی امریکا در افغانستان شدند

© AP Photo / J. Scott Applewhiteسناتورهای امریکا خواستار افزایش نیروی نظامی امریکا در افغانستان شدند
سناتورهای امریکا خواستار افزایش نیروی نظامی امریکا در افغانستان شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیات کانگرس امریکا به رهبری جان مک کین رییس کمیته خدمات نظامی مجلس سنای امریکا روز سه شنبه به افغانستان سفر کرده و با رهبری این کشور در مورد گسترش مبارزه با طالبان بحث و گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هیات کانگرس امریکا به رهبری جان مک کین رییس کمیته خدمات نظامی مجلس سنای امریکا روز سه شنبه به افغانستان سفر کرده و با رهبری این کشور در مورد گسترش مبارزه با طالبان بحث و گفتگو کرد.
این سناتور امریکایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امریکا و متحدانش 16 سال است که برای ایجاد ثبات در افغانستان تلاش می کنند و هنوز هم به نتیجه مطلوب نرسیده اند. با این حال وی به ادامه مبارزه با طالبان و دیگر شورشیان مسلح اشاره کرد.
جان مک کین گفت: تلاش های قبلی نتیجه بخش نبوده و طالبان تا زمانیکه شکست شان را قبول نکنند، به میز مذاکره حاضر نمی شوند. بنابراین ما نیاز مبرم به پیروزی داریم و برای حل و فصل مناقشه این کشور باید مذاکرات صورت گیرد. وی در این ارتباط بر لزوم دستيابي به يک راه حل که تمام منطقه بر روي آن توافق داشته باشند، تاکيد کرد. در عین حال، وی بر توسعه استراتژی جدید برای مبارزه با طالبان تاکید ورزید.
امریکا در حال حاضر سند فعالیت های شبه نظامیان — طالب و داعش در افغانستان را مورد بررسی قرار میدهد.
سناتور لیندسی گرم به نوبه خود گفت: افزایش نیروهای نظامی امریکا و ناتو در این کشور مثمر بخش می باشد. به گفته وی، 8،6 هزار سرباز برای انجام تمام فعالیت در این کشور کافی نمی باشد و نیاز به افزایش نیرو در افغانستان می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала