کشتی هواپیمابر جورج بوش روسیه و ایران را تهدید کرد

© AP Photo / Jon GambrellIn this Wednesday, March 22, 2017 photograph, sailors prepare to launch an F-18 off of the USS George H.W. Bush as it travels through the Persian Gulf.
In this Wednesday, March 22, 2017 photograph, sailors prepare to launch an F-18 off of the USS George H.W. Bush as it travels through the Persian Gulf. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از افسران کشتی هواپیمابر" جورج بوش" آمریکا اعلام کرد این کشتی که اکنون در آب های دریای مدیترانه است، در برابر هر گونه تنشی از سوی همپیمانان دمشق و نیز برای دفاع از نیروهای همپیمان واشنگتن آماده است است.

به گزارش اسپوتنیک، کشتی جورج بوش که بزرگ ترین کشتی هواپیمابر جهان است، نقشی محوری در حملات آمریکا علیه داعش در سوریه و عراق داشته است. این کشتی که 330 متر طول دارد می تواند همزمان 70 تا 90 جنگنده را حمل کند.
خبرگزاری فرانسه نیز گفته است این کشتی در برخی مواقع نیروهای ارتش سوریه و نیز نیروهایی را هدف قرار داده است که با همپیمانان آمریکا در سوریه جنگیده اند.
جیمز مکول در گفتگویی مطبوعاتی در بندر "حیفا" در سواحل فلسطین اشغالی به خبرنگاران گفت: "ما نیروها ائتلاف را در میدان زیر نظر داریم و برای حفظ سلامت آنان تلاش می کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала