دیه گو مارادونا تصمیم گرفتن تابعیت روسیه دارد

© AFP 2023 / Stringerدیه گو مارادونا تصمیم گرفتن تابعیت روسیه دارد
دیه گو مارادونا  تصمیم گرفتن تابعیت روسیه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارادونا یکی از بااستعدادترین فوتبالیست جهان در عصر خودش بود.

به گزارش اسپوتنیک، دیه گو مارادنا ستاره فوتبال ارجنتاین به فکر دریافت تابعیت کشور فدراسیون روسیه است. فوتبالیست 56 ساله ارجنتاینی در چارچوب جنبش " روسیه عاشق فوتبال است" عازم این کشور شده و از فینال جام کنفدراسیون ها دیدن به عمل آورد. پیش از این، مارادونا از آمادگی اش برای گرفتن مسئولیت سر مربی تیم ملی قوتبال روسیه خبر داد. وی افزود: رئیس جمهور روسیه برای من "الگو" است و من عکس او و فیدل کاسترو را قاب گرفته و بر دیوار اتاقم نصب کردم.
دیه‌گو آرماندو مارادونا در۳۰ اکتبر سال ۱۹۶۰ در بوینس‌آیرس آرژانتین به دنیا آمد.
نام دیه‌گو مارادونا در دنیای فوتبال بیش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقیت و بازی‌های استثنایی او بیاید، به دلیل جنجال‌ها و اخباری است که از زمان بازیگری او در ناپل ایتالیا همواره حول و حوش این بازیکن شاخص آرژانتینی بوده است.
او یکی از بااستعدادترین فوتبالیست جهان در عصر خودش بود.

قدرت بازی‌سازی، پاس‌های بلند و کوتاه میلیمتری، قدرت حفظ توپ و هوش سرشار رهبری تیم در میانه میدان، ضربه‌های ناگهانی و حیاتی، حفظ تعادل و قدرت پا به توپ عالی و بسیاری از خصوصیات دیگر یک فوتبالیست طراز اول در مارادونا جمع بود.
مارادونا اگر از نظر شخصیتی در حد مطلوبی بود، بی تردید در کنار بزرگان فوتبال دنیا قرارمی‌گرفت. براساس نتایج نظرسنجی که توسط فدراسیون بین المللی فوتبال" فیفا" صورت گرفت، بهترین فوتبالیست تاریخ شناخته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала