اخراج دیپلومات های آمریکایی از روسیه

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federationخانم ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه
خانم ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا زاخاروا :مسکو در حال آماده سازی پاسخ به توقیف دارایی های دیپلماتیک خود در ایالات متحده آمریکا میباشد .

به گزارش اسپوتنیک سخنگوی وزارت خارجه روسیه- ماریا زاخاروا در مصاحبه با شبکه تلویزیون روسیه — 1 تاکید کرد که موضوع پاسخ به تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه نه تنها در وزارت امور خارجه روسیه بررسی خواهد شد
وی گفت، دسترسی به ساختمان مربوط روسیه در نیویارک و سفارت روسیه در واشنگتن بروی روس ها در دسامبر سال گذشته مسدود گردید.این تصمیم توسط اداره رئیس جمهور آنوقت بارک اوباما گرفته شد. از سوی دیگر دراسرع وقت 35 تن دیپلمات و اعضای خانواده شان از آمریکا اخراج گردیدند.
در مسکو آنوقت از پاسخ متقابل خود داری شد. رئیس جمهور جدید آمریکا دونالد ترامپ به جانب روسیه وعده کار کرد های نو در مسائیل کلیدی را که قبل از 23 جون در سانکت پتربورگ در جریان ملاقات نماینده های وزارت خارجه هردو کشور برنامه ریزی شده بود، ارائه نمود.
مسکو بار ها تاکید نمود ، تا واشنگتن جواب وعده هایش را ارائه کند. مگر هیچ پاسخی دریافت نشد. کانگرس آمریکا برعکس بار دیگر پاکت جدید تحرم ها علیه روسیه را آماده نمود.
آمریکا معتقد است که با صادر نمودن تحریم ها بر روسیه فشار آورده میتواند.
اما مسکو نیز قادر به ارئه پاسخ جدی میباشد. در جمله پاسخ های مسکو به ویژه ممنوعیت بر بازدید دیپلمات های امریکا از ویلای شان در منطقه استراحتی " سریبنایا بوریا " و همچنین اخراج دیپلمات های آمریکایی از روسیه میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала