هشت موافقت نامه جدید آتش بس در سوریه به امضا رسید

© Sputnik / Michael AlaeddinНанесение авиаударов по террористам в квартале Рамусе на юго-западе Алеппо
Нанесение авиаударов по террористам в квартале Рамусе на юго-западе Алеппо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وب سایت وزارت دفاع روسیه به نقل از خبر نامه مرکز آشتی طرفین درگیر روسیه در سوریه از امضا هشت توافقنامه جدید آتش بس در سوریه خبر میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، در این خبرنامه آمده است:- "روز گذشته توافقنامه آتش بس با نمایندگان هشت منطقه در استان های دمشق (4) و لاذقیه (4)  به امضا رسید، و تعداد مناطقی که به روند آتش بس پیوسته اند به 986 رسید".

 مذاکره با فرماندهان گروهای مسلح در دمشق و نیروهای مخالف در ولایت های حمص، حماه، حلب، و القنیطره در خصوص پیوستن به روند صلح و آتش بس ادامه دارد.

در بولتن خبری گزارش شده است، که تعداد گروههای مسلحی که به روند آتش بس پیوسته اند، 86 گروه می باشد و در تعداد آنها تغییری وارد نشده است.

 در جریان روز گذشته 43 حمله از سوی نیروهای مسلح غیر قانونی در ولایت های حلب (20)، دمشق (16)، لاذفیه (3)، درعا (2) و القنیطره (1) به ثبت رسیده است.

در بولتن گزارش شده است، که در طول روز، سه محموله بشر دوستانه برای انتقال کالاهای مورد نیاز غیرنظامیان در حدود 5/1 تن به منطقه صلاح الدین شهر حلب، به اردوگاه پناهجویان از شرق حلب در منطقه الاشرفیه حدود 2 تن و به منطقه الحورکی در ولایت حمص حدود 1 تن ارسال گردیده است.

برای غیر نظامیانی شهر حلب که مناطق زیر کنترول نیروهای مسلح غیر قانونی را می خواهند ترک کنند توسط گروه های کمک کنندگان بشردوستانه مواد اولیه و مورد نیاز شان تهیه می شوند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала