اخطار بشار اسد به اسرائیل

© Sputnik / Sergey GuneevБашар Асад
Башар Асад - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیام بشار اسد به اسرائیل با سرنگونی طیارات این کشور

روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی اعلام کرد که رئیس جمهور سوریه با هدف قرار دادن طیارات اسرائیل تهدید کرده و بر ماندن در صحنه مبارزه تاکید کرده است.

مهر به نقل از العهد: یک روزنامه صهیونیستی پس از سقوط 2 طیاره رژیم صهیونیستی در غرب قنیطره در سوریه تحلیل مهم و جالب توجهی در ارتباط این رویداد نشر نموده است.

گفته میشود: به نظر می رسد، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با هدف قرار دادن طیارات اسرائیلی پیامی را به ارتش اسرائیل داد، مبنی بر اینکه من اینجا هستم و قصد ندارم به این زودی کرسی را خالی کنم.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه تصریح کرد: اسد پیامی را فرستاده که در آن اعلام می دارد، ای اسرائیلی ها مراقب باشید؛ در صورتی که مجددا برای سرنگون کردن من تلاش کنید، من دست بسته و منفعل نمی مانم.

معاریو تاکید کرده است: اسد بدین صورت شیوه گفتگو با اسرائیل را تغییر داده است و اعلام کرده که این بار راکت ها از نزدیکی طیارات عبور کرد، اما بار بعدی چه کسی می داند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است پیش از این «سمیر سلیمان» از افسران ارشد ارتش سوریه در سخنانی اخبار منتشر شده مبنی بر سرنگونی طیاره بدون پیلوت وطیاره رژیم صهیونیستی توسط نظامیان این کشور را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала